Mūsu mērķis ir nodrošināt efektīvus, ātrus un ērtās veidā izveidot piegādes pakalpojumus, tomēr saprotam, ka dažreiz var rasties nepieciešamība atcelt vai mainīt sūtījumu. Lai atvieglotu šo procesu, esam izstrādājuši šādu atcelšanas politiku:
Sūtījuma atcelšana pirms nosūtīšanas
Klienti var atcelt pasūtījumu, ja tas vēl nav nodots mūsu kurjeram apstrādei. Šādā gadījumā atmaksa tiek veikta pilnā apmērā. Lai atceltu pasūtījumu, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, norādot pasūtījuma numuru.
Sūtījuma atcelšana pēc nosūtīšanas
Ja sūtījums jau ir nodots kurjeram, atcelšana vairs nav iespējama. Tomēr, ja rodas neparedzētas problēmas vai kavējumi, lūdzu, sazinieties ar mums, lai mēs varētu palīdzēt atrisināt situāciju.
Šie Noteikumi tiek piemēroti katrai sūtījumu pārvadāšanai, izmantojot P-SERVISS pakalpojumus.
Pakalpojuma atcelšanas maksas
Ja pasūtījums tiek atcelts pēc tam, kad tas ir nodots apstrādei, bet vēl nav nosūtīts, var tikt piemērota atcelšanas maksa līdz 10% no pasūtījuma vērtības, lai segtu apstrādes izmaksas.Šie 10% nav atmaksājami.
Atmaksas nosacījumi
Atmaksa tiek veikta sākotnējā maksāšanas veidā 5-7 darba dienu laikā pēc atcelšanas apstiprināšanas.
Mēs izmantojam savas un trešo personu sīkdatnes, lai nodrošinātu un uzlabotu tīmekļa vietnes darbību, sniegtu vietnes apmeklētājiem pielāgotu informāciju par mūsu uzņēmumu un pakalpojumiem, kurus sniedzam, analizētu vietnes apmeklējumu. Privātuma politika.