Palīdziba
  • Ko darīt ja ir pazudis sūtījums?
  • Sabojā kravu, kā rīkoties?
  • Kad kurjers veiks pakas piegādi?
  • Cik maksā dokumentu/ pakas nosūtīšana?
  • Kādi sūtījuma iepakošanas norādījumi?

  • Ko darīt ja ir pazudis sūtījums?

    Piegāžu jomā mēs jau strādājam ne pirmo gadu. Kopumā mūsu statistika parāda, ka piegāde ar kurjeru ir vairāk uzticama, nekā Pasts - pateicoties īsākiem piegādes termiņiem un rūpīgāku attieksmi pret sūtījumiem. Bet, diemžēl, ir arī gadījumi, ka sūtījumi neaiziet līdz savam adresātam. Tādēļ šajā rubrikā izstāstīsim ko darīt, ja pazudušais sūtījums izrādījās Jūsējais.

    Pirmais solis: No sākuma jāpārliecinās vai pamats panikai tiešām ir. Parasti, gandrīz visas kurjeru kompānijas, katram sūtījumam piešķir trek-numuru. Tāpēc pārbaudām sava sūtījuma statusu pēc trek-numura.

    Otrais solis: Ja sūtījuma statuss ilgu laiku neatjaunojās un visi piegādes termiņi sen jau iztecējuši, tad netērējiet laiku, sākam meklēšanu. Lai sāktu meklēšanu, nosūtītajam vai saņēmējam ir nepieciešams iesniegt sūdzību tam, kas sniedza viņam šo pakalpojumu, kurjera kompānijai vai pasta nodaļai.
    Piezīme. Ja Jūsu sūtījums bija noformēts caur mums, mūsu speciālisti palīdzēs Jums sastādīt iesniegumu/ pretenzijas formu.
    Lūk kas nepieciešams, iesnieguma iesniegšanai uz sūtījuma meklēšanu:
    - Iesniegums brīvā formā;
    - Dokuments, kas apliecina nosūtīšanas faktu;
    - Dokuments, kas apliecina sūtījuma vērtību.

    Trešais solis: Pēc tam, kad iesniegums ir nosūtīts kurjera kompānijai, būs nepieciešams gaidīt. Atbildi, dažkārt, var gaidīt līdz pat mēnesim.

    SVARĪGI zināt! Veiksmes gadījumā, Jūsu sūtījums tiks atrasts un nosūtīts saņēmējam. Gadījumā, ja nu tomēr sūtījums neatrodas, Jums tiks kompensēta sūtījuma vērtība kā arī piegādes izmaksas, bet, gadās arī citi scenāriji, par tiem mēs Jums pastāstīsim nākamajā rubrikā...

    Novēlam Jums, lai Jūsu sūtījumi nepazustu!




    Sabojā kravu, kā rīkoties?

    Galvenais kurjeru kompāniju pienākums – veiksmīgi piegādāt kravu līdz galamērķim, bet...transportēšanas procesā var rasties vairākas neparedzētas situācijas kā rezultātā var tikt radīti bojājumi kravai.

    Tāpēc šajā rakstā, izskatīsim kravas saņemšanas algoritmu secību. Kā teikts citātā: “Brīdināts, tātad, bruņots ”.

    Sūtījuma pieņemšanas noteikumi

    Nekādā gadījumā! Ne pie kādiem apstākļiem! Pat, ja kurjers steidzās. Uzreiz neparakstiet piegādes apliecinājumu, pirms neesat pārliecinājušies, ka ar sūtījumu viss ir kārtībā. Jums ir tiesības atvērt sūtījumu un pārbaudīt tā saturu, īpaši tad, ja ir redzami vizuāli iepakojuma defekti.

    Svarīgi zināt: Parakstījāties – tātad apstirpinājāt saņemšanu un pretenziju neesamību!

    Tādi kurjeri kā Itella, Venipak...protams, izskatīs Jūsu pretenziju , un ar to arī viss, Jūs, visdrīzāk, nepanāksiet kompensācijas izmaksu.

    Tāpēc, kravas saņemšanas brīdī, iesakām novērtēt pakas izskatu!

    Ja kurjera klātbūtnē konstatējāt vizuālus defektus, tad nekavējoties, veram vaļā sūtījumu un pārbaudām tā saturu. Ja sūtījuma saturā pamanījāt iztrūkumu vai bojājumus, tad kurjeram nepieciešams dokumentēt šo faktu.

    Šis akts būs Jūsu galvenais dokuments, ar kura palīdzību, kurjera kompānijai būs pienākums izmaksāt Jums kompensāciju!

    Parasti, daudziem kurjeriem ir atsevišķa veidlapa – AKTS, gadījumā, ja kurjeram nav atsevišķas veidlapas, tad šo faktu dokumentē piegādes apliecinājumā.

    Pēc akta sastādīšanas, Jums uzreiz nepieciešams paziņot par to kravu pārvadātājam un sastādīt pretenziju. Ja Jūsu sūtījums tika noformēts caur sender.lv. servisu, tad nepieciešams par to ziņot mums.

    Ja Jūs parakstījāt piegādes apliecinājumu, bet vēlāk konstatējāt bojājumu, nekādā gadījumā nenolaidiet rokas, sitiet trauksmi un rakstiet pretenziju.

    No visa augstāk minētā, gribam arī pievērst Jūsu uzmanību, ka kvalitatīvs iepakojums - veiksmīgas piegādes atslēga. Turklāt, nevajadzētu arī aizmirst, ka kravas pārvadājuma laikā, var gadīties dažādas fors mažora situācijas, tādēļ, kravas ar īpaši lielu vērtību, mēs iesakām papildus apdrošināt.





    Kad kurjers veiks pakas piegādi?

    Sūtījuma piegādes laiks ir atkarīgs no servisa veida, ko izvēlējies sūtījuma nosūtītājs. 

    Ja sūtījums neaizkāvējas ceļā, šķirošanas centros, muitā vai citu iemeslu dēļ, tad tas tiks piegādāts noteiktajā datumā, darba dienas laikā. 

    Lūgums sekot līdzi pēc izsekošanas numura.



    Cik maksā dokumentu/ pakas nosūtīšana?
    Nosūtīšanas izmaksas ir atkarīgas no izcelsmes vietas, galamērķa, pakalpojuma veida, sūtījuma svara un citiem aspektiem. Funkcija „Aprēķināt laiku un izmaksas” palīdzēs salīdzināt piegādes laikus, aprēķināt sūtīšanas iespējas.

    Kādi sūtījuma iepakošanas norādījumi?

    Lai paka tiktu piegādāta adresātam droši un savlaicīgi, ievērojot tālāk izklāstītos iepakošanas norādījumus un procedūras.

    • Izmantojiet izturīgu kasti ar nebojātiem atlokiem.
    • Noņemiet no kastes jebkādas etiķetes, norādes par bīstamiem materiāliem un citus iepriekšējus un uz aktuālo sūtījumu neattiecināmus marķējumus.
    • Ietiniet katru priekšmetu atsevišķi.
    • Izmantojiet atbilstošu polsterējuma materiālu.
    • Izmantojiet izturīgu, nosūtīšanai paredzētu lenti.
    • Neizmantojiet auklu vai ietinamo papīru.
    • Izmantojiet tikai vienu adreses etiķeti, kurā skaidri norādīta pilna piegādes adrese un atpakaļadrese.
    • Pakā ievietojiet vēl vienu adreses etiķeti.